META-business
(Facebook, Instagram)

Meta hirdetéskezelés, ami tényleg hozza az eredményeket

Nem elég hirdetni – stratégia, pontos célzás és folyamatos optimalizálás kell ahhoz,

hogy a pénzed ne égjen el feleslegesen.

Segítek, hogy a Meta hirdetéseid mérhető eredményt,

új ügyfeleket és stabil növekedést hozzanak a vállalkozásodnak.

Hirdetéskezelés

Miért nélkülözhetetlenek ma a Meta hirdetések?

A Facebook és Instagram ma is a legnagyobb eléréssel rendelkező közösségi platformok Magyarországon. Az emberek naponta több órát töltenek itt, miközben folyamatosan fogyasztják a tartalmakat.

Ha a vállalkozásod nincs jelen hatékony hirdetésekkel, egyszerűen lemaradsz a versenytársaid mögött.

Hogyan segítenek a
Meta kampányok az ügyfélszerzésben?

Egy jól felépített Meta kampány nem csak kattintásokat, hanem valódi érdeklődőket és vásárlókat hoz a vállalkozásodnak.
A hirdetések végigkísérik a felhasználót az első találkozástól egészen a vásárlásig – miközben minden lépés mérhető és optimalizálható.

Figyelemfelkeltés

Elérjük azokat, akik még nem ismerik a márkádat, és vonzó üzenetekkel bemutatjuk nekik a termékeidet vagy szolgáltatásaidat.

Célzott tartalmakkal (videók, cikkek, ajánlatok) közelebb hozzuk a közönséget, hogy jobban megismerjenek.

Konkrét ajánlattal, akcióval vagy termékbemutatóval ösztönözzük őket a cselekvésre.

Remarketing és személyre szabott üzenetek segítségével a meglévő érdeklődőkből visszatérő vevőket építünk.

Hirdetéstípusok

Hirdetéstípusok és kampánycélok – mikor, melyiket válaszd?

A Meta hirdetéskezelője rengeteg lehetőséget kínál, de a siker kulcsa az, hogy mindig a megfelelő kampánycélt válasszuk. Más stratégia kell egy induló márkának, és más, ha a vásárlások számát akarod növelni. Nézzük a leggyakoribb célokat és mikor érdemes őket használni:

Kampánycélok röviden:

Márkaismertség

Akkor használd, ha a célod, hogy minél többen megismerjék a nevedet, logódat, arculatodat. Induló vállalkozásoknál ideális.

Ha széles körben, sok emberhez szeretnéd eljuttatni az üzenetedet (pl. esemény, akció vagy nyitás).

Weboldalra vagy webshopba irányítod a közönséget. Akkor működik jól, ha az oldalad gyors és konverzióra optimalizált.

Ideális, ha ajánlatkéréseket, feliratkozókat, érdeklődőket szeretnél szerezni – pl. űrlap kitöltésével vagy Messenger üzenettel.

A legerősebb cél, ha konkrét üzleti eredményt akarsz. Webshopoknál és szolgáltatóknál is kiemelten fontos.

Azokhoz szólsz újra, akik már jártak az oldaladon, vagy kosárba tettek terméket, de nem vásároltak. Ez az egyik legjobban megtérülő kampánytípus.

Hirdetéstípusok

A siker titka, hogy mindig a megfelelő kampánycélt válaszd – de ebben nem kell egyedül döntened.
Kérj ajánlatot és segítünk a vállalkozásodnak legjobb hirdetési stratégia kialakításában.

Miért bízd szakértőre a Meta hirdetéskezelést?

A Meta hirdetéseket bárki el tudja indítani – de nem mindegy, hogy milyen eredménnyel.

Egy rosszul beállított kampány pillanatok alatt el tud égetni több tízezer forintot, miközben nulla bevételt hoz.

A profi hirdetéskezelés viszont befektetés, ami megtérül.

Stratégiai szemlélet

Nem csak hirdetést indítunk, hanem átgondolt rendszert építünk a céljaidhoz igazítva.

Pontosság és célzás

Tapasztalatból tudjuk, milyen célbeállítások, közönségek és kreatív formátumok működnek.

Folyamatos optimalizálás

A kampányokat heti szinten finomhangoljuk, így mindig a legjobb eredményt hozzák.

Tapasztalat és rálátás

Ttisztában vagyunk a Meta algoritmus változásaival és a legfrissebb trendekkel.

Költség-
hatékonyság

Kevesebb pénzből jobb eredményt érünk el, mintha kísérleteznél.

Remarketing – a “második esély” a vásárlóidnál

Tudtad, hogy a webáruházak látogatóinak átlagosan csak 2–3%-a vásárol első alkalommal?

A többiek kosárban hagyják a terméket, eltereli őket valami más, vagy egyszerűen még nem állnak készen a döntésre.

A remarketing pont ezért kulcsfontosságú: újra megszólítja az érdeklődőket, és visszatereli őket hozzád.

A remarketing előnyei:

Képzeld el, hogy valaki kosárba tesz egy fonalat a webshopodban, de nem vásárolja meg. A remarketing hirdetés emlékezteti, hogy ott hagyta, és akár kuponnal vissza is csábíthatod.

A remarketing az egyik legbiztosabb módja annak, hogy ne veszítsd el a vásárlóidat.